divendres, 11 d’abril del 2014

EXERCICIS DE CLASSE

EXERCICI Q2.2
LÍMITS I ACCÉS. CANÒDROM MERIDIANA



"El primer període en l'estudi de Le Corbusier va ser molt curt . Després va arribar a París Josep Lluís Sert a qui se li va encarregar, juntament amb Lacasa, el Pavelló Espanyol per a l'Exposició Internacional de París de 1937. En aquest Pavelló jo vaig participar molt intensament com a arquitecte col · laborador. En acabar el Pavelló vaig tornar a l'estudi de Le Corbusier. En aquell moment ja des de Barcelona, jo havia sentit intensament la influència del surrealisme en la pintura, influència que vaig anar traslladant a l'arquitectura. Això va transcendir en alguna de les xerrades amb Le Corbusier i a ell li va interessar molt. En aquell moment ell havia acabat un primer avantprojecte de la casa Jaoul. Em va plantejar que fes un segon projecte, incorporant a l'arquitectura racionalista, la llibertat creadora pròpia del moviment surrealista. Vaig realitzar la meva avantprojecte molt revolucionari al qual Le Corbusier no es va oposar..."

Antoni Bonet

   "El CIAM i l'estada a Paris"

ALUMNA CRISTINA PUEYO PRENAFETA









































ALUMNA ELISA VEGUÉ LLORENTE


ALUMNA ROSA PLANCHART BADENAS









































ALUMNA NURIA GÓMEZ MATA









































ALUMNA IDOIA CERRUDO BOADA






ALUMNA NURIA CAÑIZARES MARTÍNEZ







ALUMNA TAMARA FERNANDEZ CORTES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada